Bjarne Nielsen Automobiler

Da jeg valgte at tegne en serviceaftale på min nye bil tilbage i 2011, var det med tanken om at jeg så slap for uforudsete udgifter eller problemer de næste 3 år, men det viste sig, at jeg skulle blive meget klogere.

Ved Bjarne Nielsen automobiler, kører man åbenbart ud fra princippet "hellere reglen end undtagelsen", når det gælder mangelfuld service. Ikke én gang er det lykkedes mig at aflevere min bil til service og andet arbejde der skulle udføres UDEN, at jeg så efterfølgende måtte have bilen af sted igen, for at værkstedet selv skulle rette den fejl, de lige have noteret rettet. Det har drejet sig om alt fra så detaljeret ting, til emnet som lige har været gennem vridemaskinen. Lige efter et komplet service på bilen, hvor jeg efterfølgende får konstateret at ALT er 100% i orden, konkluderer jeg at mine bremser IKKE virker efter hensigten og ”hakker” helt vildt når jeg bremser. Dette gør jeg så værkstedet opmærksom på, hvorefter de igen tjekker mine bremser, med den besked at ALT er 100% i orden. Denne besked giver mig dog ikke helt tryghed i maven, hvorfor jeg 3 dage senere får testet bremserne hos FDM. Her er udmeldingen klar… "havde denne bil været til syn, ville den sandsynligvis være blevet kasseret, grundet den fejlmargin der var på bremserne". Dette gør jeg så eftersalgschefen hos Bjarne Nielsen automobiler opmærksom på, og til en start virker han som en yderst kompetent herrer, der sagtens kan forstå mit problem.  Det varer dog kun 24 timer, hvorefter jeg modtager en mail, om at alt er i orden, men de ganske ekstraordinært vil skifte mine bremser og jeg vil blive kontaktet af værkstedet. Dette er nu 3 uger siden, og der er ( ja gæt engang ) intet sket. Så til jer nye eller gamle bilejere, vil min anbefaling klart gå på at finde en professionel samarbejdspartner, som man kan stole på når man forlader værkstedet. 

 

http://www.bn.dk/

Salg
0
Opfølgning/Montør
0
Service
0
Pris
50
Hjemmeside
50
Samlet vurdering
17